Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon
In deze volg ik het blok helemaal, ze hebben een politiek proces gekregen.
|
De bedenkers van dat politiek proces zijn nog steeds aan de macht en blijven ons verder indoctrineren. Zij gaan gestaag verder met het ophemelen van de multicultuur. Zij verzwijgen of in het beste geval, minimaliseren de velerlei nadelen voor de autochtone bevolking.
De gemiddelde Vlaming blijft in de val trappen van de georchestreerde hetze tegen alles wat naar rechts ruikt. Men knuffelt liever allochtonen. Zelfs Belkacem, wiens Belgische nationaliteit niet kan afgepakt worden. Deze buitenlandse agitator, die trouwens op kosten van onze 'verderfelijke' maatschappij leeft, mag rustig zijn ding blijven doen. Iemand die openlijk oproept tot geweld en verkondigt dat de sharia primeert en onze democratie moet verdwijnen. In mijn ogen is dat een gevaarlijke staatsvijand. Onze extreem-linkse kaste keek en zag dat het goed was.
Ik daag iedereen uit om te zeggen wat er verkeerd is met de standpunten van het VB. Kom niet af met de slechte 'verpakking' van deze standpunten. Alleen de boodschap telt.