Interessante topic. Maar om pro-arabisch te zijn moeten ze wel ballen hebben. En het is ook beetje ingewikkeld want de arabieren vormen in sommige EU landen de probleemgevallen enz.. Maar dat wil niet zeggen dat ze de arabieren ginder niet moeten helpen. Op politiek vlak is het een kans dat EU heeft. Als ze tegen alles wat JewSa voorstelt gewoon maar knikken zullen ze toch niet meer dan Economische Unie betekenen. Wilt europa een wereldmacht worden moeten ze JewSA (USA) ook attent maken dat er ook arabieren zijn in die gebieden. Het moet geen oorlog vormen tussen beiden maar gewoon, beiden moeten hun pion kiezen.
ps; anti-semitisme (tegen israël) groeit overal in de wereld. Zelfs bij mij. Ik bewonderde de joden vroeger. Dat ze de wereld rond hun vingers draaiden, een kleine minderheid oefent druk op alle grote machten inclusief EU, Rusland en JewSA (Usa).
Maar nu besef ik wel beter dat zionisme een pest is. Al die oorlog (iraq&afghanistan misschien later syrie,.....) komt omdat de rotzooien hun niet veilig voelen. OMdat de perversen in hun luxe gebouw zich gedreigd voelen vallen er duizenden doden. Israel is één van de grootste militaire macht. Ze verkopen alleen maar machines om meer mensen te vermoorden, hun doel is gewoon niet-joden laten crepperen. Die voelen zich superieur tegen IEDEREEN MAAR IEDEREEEN!!!
Veel groter dan de mensen het kunnen voorstellen.
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 7 oktober 2004 om 16:17.
|