Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein
Oekraine heeft niets van doen met Europa, dat valt al onmiddelijk op als je de grens van Slowakije naar de Oekraine passeert. Het verkeer aldaar is een grotere chaos dan Zuid Europa, typische Oostblok maffia waarneembaar, daarmee doel ik op brede schouders, gebroken neuzen en strakke zwarte leren jassen. Geen economische activiteit buiten de grote steden te herkennen, boerderijen hebben geen auto's voor de deur. De hoogopgeleiden trekken weg, de boerenmeiden van het platteland komen in de bordelen terecht. Zeer triest als je in zulk land opgroeit, een gemiddelde neger in Jamaica heeft het beter, en een gemiddelde Surinamer zit op rozen ivm die verschoppelingen.
|
Ik ben zoals u niet rondgereden langs boerderijen in Oekraine maar neem gewoon een vlucht naar Kiev om daar mijn ding te doen. Het verkeer is daar niet minder of meer chaotischer dan hier. De doorsnee mensen in Kiev zijn in ieder geval meer Westers gericht dan naar Rusland toe.
Ik concludeer dat u ook al in Jamaica en Suriname geweest bent om de vergelijking te maken.