Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Ik wil dat ze allemaal vertrekken.
|
hi Demper, namaste, ole ole,
Ik wil met je communiceren via email, ik ondersteun jou hele gedachtegang en argumentatie en wil jou visies en problemen onderzoeken. Mail mij gewoon direct op
[email protected]
Nu pas, na ruim 21 jaar onderzoek van de interraciale samenleving begin ik fundamentele, zuiver biologische dingen en absolute wetmatigheden ietsje beter te begrijpen en het is simpeler dan je denkt, en erg primitief, maar de natuur is altijd sterker dan ons, zielige mensapen, beperkt, en kleinzielige stervelingen, die haast verdoemd zijn.
Demper vertel aub meer over jezelf door met mij direct en vertrouwelijk te communiceren, ik ben een vriend van het hele BBB 'blanke' ras op deze planeet, en de header van deze posting zegt genoeg over mij harde doelstellingen tot ver na mijn dood. Nu ben ik al ongeneeslijk ziek en zal zo te zien niet eens 60 worden (nog net 13 jaar in de toekomst) en ik moet harder werken aan mijn laatste karmische plichten als mijn boetedoening (tapas) in dit bruine apenlijfje. Ik kom uit de hindoe apen titel kaste dus mijn leven is 'survival of the fittest coolie boy, and the weak coolie/hindu boys will perish or die' ja zo is het harde leven van inferieure hindoestaanse jongens als mij, die weten dat ze toch kunnen verrekken en mogen sterven aan het front als de oorlog allang verloren is en als ze POW zijn dan weten zij dat een zelfmoord het beste is om alsnog eervol te sterven voor het hogere hindoeras en elke hindoe zal hen een zelfmoordpil met massalasmaakje toewerpen.
hele hindoeisme is een professioneel zelfmoord geloof van een inferieur bruin apenras uit het oude India. Hindoes hebben de wreedste zelfmoord cultuur en religie die er bestaat op deze wereld. Zo ken ik Hindoes en zo werkt het Hindoeisme gewoon.
Demper, check aub mijn site man,
www.dewanand.com en mail mij. Ik geef je groot gelijk hoor, dikke 10,56 hiervoor wat je schrijft:
Citaat:
|
Denk na Demper: wie of wat voor wezen gaat onderstaand boek schrijven en gratis online publiceren in april 2005, en waarom is die subtitel zo raar? Wie schreef Mein Kampf, deel 1? Wie denk je dat ik of Wieroe, de Hindoe kat uit Delft kennisstad zijn?
ga dit boek blurpen man of diagonaal lezen.
WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 1 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
Inhoudsopgave
Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005
Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijver en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea.
De omvang van dit Ebook bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 267
Aantal woorden: 110.729
Aantal online Epages: 87
http://www.dewanand.com/kampf01.htm
Wieroe als zieke, gestoorde koelie nazi kat (geen roti of bami koelie kat), miauwt een knipoogje naar Demper om deze uitspraak:
Citaat:
|