Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2014, 10:50   #11385
julesverne
Vreemdeling

Standaard

Ik verbaas mij over het feit dat er veel mensen hier niet logisch nadenken over aliens en de impact die zij kunnen hebben op deze planeet.

Ten eerste, ik ben niet een love light en happiness aanhanger, en al zeker weten geen alien aanhanger. Maar het ontkenning van aliens gaat een beetje ver. Als wij logisch nadenken, dan weten wij dat de wereld een zeer kleine planeet is, in een groot ruimte.

Is het niet meer dan logisch dat er entiteiten boven ons staan? bovendien zijn wij 3D wezens die niet kunnen overleven, als wij niet in de atmosfeer van de aarde zitten. Als er 4D wezens zijn, bijvoorbeeld, dan zouden wij deze niet kunnen waarnemen. Netzoals 2D, 3D niet kan waarnemen.
Uiteindelijk is het allemaal een hypothese, maar de waarschijnlijkheid dat dit werkelijkheid is, is zeker wel aanwezig.

Dus ik vind niet dat men hier kortzichtig over mag praten. Overigens is er genoeg bewijs, als men kijkt naar de duizenden mensen die onder hypnose hebben beweerd dat zij ontvoerd zijn. Het lijkt mij stug, dat duizenden mensen uit allerlei verschillende landen, met verschillende achtergronden, allemaal zouden liegen. Nu zeg ik absoluut niet dat alle getuigen daadwerkelijk een buitenaardse ontvoering zijn geweest.
julesverne is offline   Met citaat antwoorden