Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2014, 21:46   #1071
korvo
Gouverneur

korvo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Larie & apekool: het zijn de politiekers die BESLISSEN.
SPA & PS zijn DUIDELIJK tégen het ganse peperdure gedoe.
PS zit hoogstwaarschijnlijk in de volgende federale regering.
Dus...
Huh? Ik had het over de specificaties van de Scorpionjet?
Soit. Enige posten hoger stelde ik dat er niet veel nodig is om de PS te laten keren. Nu klinkt het populair om tegen te zijn, na de verkiezingen, en zeker als di Rupo een tweede termijn forceert, zal het niet lang duren vooraleer hij op de koffie zit bij Hollande met een vertegenwoordiger van Dassault erbij. De Waalse wapen/luchtvaartindustrie weet u? Sabca, Sonaca, etc... Heel erg belangrijk voor onze rode broeders, vooral dan omdat ze er flink aan kunnen verdienen. Binnen de kortste keren is de kar, in naam van de "belgische" luchtvaartindustrie en de "jobs" gekeerd. PS-Flandre (ook wel SP-A genoemd) zal gedwee, en aan het leibandje, volgen. Ik ben er quasi zeker van dat de F-16 vervangen wordt, meer nog, dat de kans groot is dat het de Rafale wordt, zeker nu Dassault op hete kolen zit, dringend orders nodig heeft en wel eens met een aantal fikse kortingen inclusief "incentives" voor de PS-broeders over de brug zal komen. Dat het gehele arsenaal van geleide wapens en pods door Franse equivalenten zal vervangen moeten worden en een fikse meerkost betekent zal de PS worst wezen.
Leuke bak trouwens
korvo is offline   Met citaat antwoorden