Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Hallo? dus wanneer niemand het weet is het goed? Dan " hebben ze er geen last van"???
Laat het me anders stellen, in de veronderstelling dat u hetero bent, zou het u lukken om levenslang de aantrekkingskracht die vrouwen op u uitoefenen te onderdrukken?Vervang vrou door kind en u bent er.
U vertelt dus echt onzin, en ja we moeten ergens met pedo's naartoe, maar dat is niet anoniiem in de samenleving maar geregistreerd in een instelling waar je niet uitkomt. Dat hoeft niet te betekenen dat er niet kan aan gewerkt worden om werk te vinden en een zo normaal mogelijk leven te leiden, maar wel met constante controle, en nooit in de buurt van kinderen.
Sorry hoor maar u zet pedo's voor slachtoffers en blijft minimaliseren , Doutroux is volgens u zelfs geen pedofiel.
Ik wil niets suggeren maar ik kan me voorstellen dat pedofielen dat zeggen, want hij gaf ze wel een verdomd slechte reputatie.
|
Als hetero die op volwassen vrouwen valt ga ik toch ook niet vrouwen zomaar bespringen, zelfs al vind ik ze aantrekkelijk ? Uiteraard kan ik wel proberen met hen een relatie aan te gaan door hen te benaderen. Als je dat laatste ziet gebeuren bij pedo's naar kinderen toe, dan moet je uiteraard direct kunnen ingrijpen. Daarom ben ik ook voor controle en levenslange begeleiding van die individuen.
Om maar te zeggen dat er maar weinig ex-gedetineerde pedo's, met opvolging, zullen zijn die zomaar op de loer liggen om buurkindertjes in de struiken te trekken en hun 'ding' te doen, want dat zou door de 'bewaking' ook quasi onmogelijk zijn. Ze zouden direct tegen de lamp lopen en terug de bak invliegen.