Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2014, 18:30   #238
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Als hetero die op volwassen vrouwen valt ga ik toch ook niet vrouwen zomaar bespringen, zelfs al vind ik ze aantrekkelijk ? Uiteraard kan ik wel proberen met hen een relatie aan te gaan door hen te benaderen. Als je dat laatste ziet gebeuren bij pedo's naar kinderen toe, dan moet je uiteraard direct kunnen ingrijpen. Daarom ben ik ook voor controle en levenslange begeleiding van die individuen.

Om maar te zeggen dat er maar weinig ex-gedetineerde pedo's, met opvolging, zullen zijn die zomaar op de loer liggen om buurkindertjes in de struiken te trekken en hun 'ding' te doen, want dat zou door de 'bewaking' ook quasi onmogelijk zijn. Ze zouden direct tegen de lamp lopen en terug de bak invliegen.
Zucht... een pedo bespringt niet ieder kind maar net zoals u zal hij, vroeg of laat wel een kind opzoeken. Net zoals u vroeg of laat op zoek gaat naar een vrouw, wanneer dringt dit nu toch eens tot u door!
Dacht u nu echt dat de gemiddelde pedo achterlijk is of zo? Hij zal dat stiekum doen, uit het zicht, en zijn positie als leerkracht, hulpverlener, opvoeder, sporleraar of desnoods vrijwilliger in een werking met jonge kinderen is daarbij erg buikbaar.

Het verschil tussen ene hetero en een pedo is echter wel dat vrouwen een keuze hebben, kinderen hebben dat niet en daarom moet je niet enkel ingrijpen wanneer je het ziet maar pedo's doodsimpel niet dem ogelijkheid bieden, mee nu?

En welke bewaking? Sturen we 24 uren een bewaker mee met iedere pedo? Man toch, u lijkt wel erg graag een klimaat te zien waarin die mensen hun ding kunnen doen!
alice is offline   Met citaat antwoorden