Discussie: daar is theo
Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2014, 20:36   #49
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Ik heb net wel door ... je hebt helemeen geen oeuvre, toch geen eigen oeuvre. Het kan u schokkeren om dit nu te moeten lezen, maar u teert op het werk van de anderen, u bent een hangmat-schrijver als het ware.

En doe u zelf niet te kort en reken u ook maar bij die "collega forum leden" met hun idioterieën
.. eerlijk gezegd ik begrijp uw weinig rechtlijnige redenering niet .. wij leven in een tijd waar managers, ondernemers en entrepreneurs op een pièdestalleke geplaatst worden en de hemel ingeprezen worden door vlaems-nazionalisten, neo-liberalen en Kris Peeters .. en u presteert het om mij aan te wrijven dat ik zou "teren op het werk van anderen" .. mijn beste ik ben de ueber-ondernemer ! (en ik mekker niet over te hoge loonkosten want u en uw collega forumleden werken zich in het zweet voor mij gratis en voor niks) .. ik heb de motherlode aangeboord hier op politics.be.. blijf even aan de lijn Mark Zückerberg belt op mijn 5s .. Markie boy, sorry I was trying to explain my business model to yet another flemish fascist douchebag .. what does that amount to in Belgian Francs, sorry Euros ?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 februari 2014 om 20:44.
4x10E6 is offline