Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2014, 20:45   #15
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ik heb wat met ballerina's - ben redelijk bekend met ze derhalve mijn vraag, dus over welke juf gaat het? Bolshoi of Mariinsky?

Voorts: Rusland is Rusland. EU is EU. De eerste politicus die voor zijn/haar burgers gaat moet nog geboren worden.
Ik denk niet dat Putin de Bolshoi neukt tenzij hij zich graag aftrekt tegen een muur. Ik heb trouwens geen enkel probleem dat machthebbers een gevuld sex leven hebben integendeel. Waar ik wel een probleem met heb is dat ze zich frauduleus verrijken op de kap van hun meestal arme bevolking.

Trouwens ik ben een ondernemer en ik maak er geen geheim van dat ik het doe voor het geld en liefst voor schandalig veel mogelijk. Maar ik tracht het te doen op een deontologische manier in respect voor mijn leveranciers , klanten en werknemers. Politiekers daarentegen zijn een bende schijnheilige geld en macht wolven die hun goedgelovige aanhang wijsmaken dat ze het voor idealisme voor het volk doen.

Maar Putin is op dat gebied wel de top, dat moet je hem toegeven. Het rare is dat de meest armen hen soms voor idool nemen zoals bv in Thailand waar de armen de verwezen Thaksin nog steeds verafgoden terwijl hij een staatskas plunderaar eerste klas was.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 22 februari 2014 om 21:08.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden