Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit
Ik geef u grotendeels gelijk. Ik kan ook wel begrijpen dat mensen geen pedo naast hen woonachtig willen zien zijn. Daarom dat het net zo belangrijk is dat die pedo's zich anoniem in een andere omgeving kunnen vestigen, uiteraard onder streng toezicht en begeleiding. De buren kunnen er ook geen last van hebben als ze niet van zijn pedoverleden op de hoogte zijn.
Punt is dat u ergens met die pedo's naartoe moet. Oplossingen als 'Siberië' of een onbewoond eiland zijn geen realistische oplossingen, dat weet u evengoed dan ik. Als u niet voor een levenslange internering bent of voor het radicaal afknallen van die heerschappen (zoals sommige forummers hier onomwonden stellen), dan zult u die toch terug moeten laten integreren in de maatschappij. En dat kan eigenlijk enkel maar kans op slagen hebben, indien ze met een propere lei terug kunnen starten.
|
Daar gaan we weer...
Net het anoniem plaatsen van die pedo's leidt tot (zie de misdaadstatistieken en het werk van de deskundige in de link die ik u gaf, reeds tweemaal) leidt op dit moment tot minstens 13 nieuwe slachtoffers op de 100 gevallen.
De bijkomende begeleiding en hulpverlening die uw wenst is er niet. En als ze er zou zijn zou u willen doorgaan met meer vrijheid schenken telkens deze mensen aantonen dat ze daar klaar voor zijn. Met andere woorden schuift u het maken van de nieuwe slachtoffers gewoon op naar een verdere toekomst op kosten van een samenleving die eigenlijk net tegen die mensen beschermd zou moeten worden.
Waar komt die ziekelijk fixatie van u om steeds weer de kaart van de kinderverkrachters boven die van hun toekomstige slachtoffers te kiezen toch vandaan? Mogen wij dat misschien ook weten, omwille van een duidelijke discussie?