Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2014, 01:07   #260
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Als hetero die op volwassen vrouwen valt ga ik toch ook niet vrouwen zomaar bespringen, zelfs al vind ik ze aantrekkelijk ? Uiteraard kan ik wel proberen met hen een relatie aan te gaan door hen te benaderen. Als je dat laatste ziet gebeuren bij pedo's naar kinderen toe, dan moet je uiteraard direct kunnen ingrijpen. Daarom ben ik ook voor controle en levenslange begeleiding van die individuen.

Om maar te zeggen dat er maar weinig ex-gedetineerde pedo's, met opvolging, zullen zijn die zomaar op de loer liggen om buurkindertjes in de struiken te trekken en hun 'ding' te doen, want dat zou door de 'bewaking' ook quasi onmogelijk zijn. Ze zouden direct tegen de lamp lopen en terug de bak invliegen.
Nochtans heb je hier al verschillende keren aangegeven dat je die controle en begeleiding , in het belang van de re-integratie van de verkrachter (want het gaat hier om mensen die veroordeeld werden wegens kinderverkrachting en niet wegens pedofilie) stelselmatig zou willen terugschroeven tot de daders in kwestie volledig zelfstandig terug geïntegreerd zijn in de maatschappij...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden