Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry
En ALWEER wordt de schuld gestoken op het onderwijs en de opleidingsmogelijkheden. Terwijl er in datzelfde fucking artikel wordt gesteld dat 50% van de Brusselse jongeren thuis een andere taal dan het Nederlands spreekt. Hallo? Is men blind of zo? Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat beheersing van het Nederlands ESSENTIEEL, of in ieder geval toch belangrijk is om hier in dit land aan een job te komen? Of moeten we misschien lessen in 't Arabisch en Berbers gaan organiseren zodat die flutmarrokaantjes eindelijk eens een poot uitsteken tijdens de les? Ik ben die immigratieproblematiek kotsbeu. Ik ben het eveneens kotsbeu dat onze politici incompetente varkens zijn die dit land naar de haaien laten gaan. En ik ben het nog meer kotsbeu dat de autochtone bevolking steeds de schuld krijgt 'racistisch' en 'discriminerend' te zijn. Waarom hebben wij geen last van de Joden en Chinezen in ons land? DIE klagen tenminste niet voor het minste geringste, die passen zich gewoon aan en doen hun werk. Het geklaag komt steeds vanuit dezelfde hoek. Kotsbeu ben ik dat!
|
Wie is het niet kotsbeu? Altijd dat opgeheven vingertje van de linkse club. Ze hebben godverdomme zelf het probleem gecreëerd!