Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2014, 12:02   #69
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Ik zou niet gezegd willen hebben dat elk alcoholgebruik problematisch is, maar uw opmerking lijkt dat wel te suggereren.



Vele landen erkennen het, België niet.



Dat is al bij al een bijzonder mager beestje. Men kan dat argument ook gebruiken om bv. het bestaan van België te legitimeren: het is nu eenmaal zo, er zijn risico's verbonden aan af te scheiden, dus we gaan ons er niet aan wagen. Krak hetzelfde, weliswaar over een andere materie. Ik vraag me af waarom iemand op het ene niveau zo conservatief redeneert om op het andere radicaal te kiezen voor verandering.

Goed, dat weten we ook alweer: het enige argument voor criminalisering is de criminalisering zelf.

De dinosauriërs moeten ooit op dezelfde manier gedacht hebben over de vogels...
Niet krak hetzelfde.
Ik heb pogen uit te leggen wat mijn gedacht is.
En jij legt niet uit wat jouw gedacht is, maar je beperkt je tot het pogen in het belachelijke te trekken van mijn gedacht.

Ik doe dat niet. Ik ga niet beweren dat:
"goed, dat weten we ook alweer: het enige argument voor decriminalisering is de decriminalisering zelf ...".

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline