Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2014, 20:43   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard 3000 Syriers kregen verblijfsvergunning in België ...

Bron

Detail tekst

Citaat:
Sinds 1 maart 2011, de start van het conflict in Syrië, hebben 2.880 Syriërs een verblijfsvergunning gekregen in ons land. Dat blijkt uit cijfers van het kabinet van staatssecretaris voor Asiel en Migratie Maggie De Block (Open Vld).
Laat België maar verder overspoelen, goed bezig.

Zo zie je maar dat De Block ook fake was ... (een afleidingsmaneuver)

En weer spelen ze op het gemoed van de mensen in met de foto ... zoals ik mij al eerder wist af te vragen: Wonen daar alleen maar kinderen in die landen? Die schaapjes weten nog niet eens over wat het gaat denk ik 3000 hier, nog 8000 daar en al wat hier al zit

Stel ik mij de vraag, welke partij heeft het lef om ze allemaal buiten te zetten (heeft de kracht?), de grenzen te sluiten, controles �* la Australië en uit de EU te gaan, DNA staaltjes nemen was ik haast vergeten, anders blijf ik op 25 mei in mijn bed liggen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2014 om 20:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden