Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2004, 16:21   #581
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Zielige vijfdubbele linkie-winkie.
scheldwoorden gebruiken, een goed begin voor een antwoord dat een sterke argumentatie belooft.
Citaat:
Wederom schuif je het grotesk vreemdelingenprobleem van de baan en verdedig je jouw schijnheilige allochtoontjes.
Ik verdedig niemand. Ik trek je aandacht op een andere categorie mensen die de maatschappij/gemeenschap/ Volk grote schade toebrengt. Ik was benieuwd naar Uw visie daarop. Interessant te merken dat je niet begrepen heb wat ik wou zeggen. Duidelijk past het niet in Uw wereldbeeld (Weltanschauung)

Citaat:
Zij zijn het grote probleem waarop men zich moet richten zonder genade, alsook het Links beleid. De rest is voor later. Eerst het allochtoons schorem en de linkse volksverraders, grootste pest op ons grondgebied.
blablablabla zelfde zever als gewoonlijk

Citaat:
En spreek me niet over die luie facteurs. Iedere facteur die ik gekend heb verdoet meer z'n tijd in lokale kroegen dan op z'n postrondes gaan.
De kwaliteit van de Post laat al lang de wensen over, wie facteur wil worden of blijven, moet niet zitten te klagen over 2 uur extra of 10 % meer draaglast.
Als ze dit werk niet meer zien zitten, dat ze dan maar iets anders gaan zoeken. Ze mogen al blij zijn dat ze werk hebben en dan nog klagen ook, lamzakken zijn deze klagende facteurs, en daarmee basta !
Nu komt Uw ware aard boven. Dus ofwel behoren facteurs niet tot jou eigen Volk (wie wil dat eigenlijk) ofwel kan je werkelijkheid niet aan. Holle, bombastische frasen over het Volk, Ubermenschen, de ridderlijk nazi, de zuivering van ons grondgebied, het verraad van Links. Maar als het gaat over concrete problemen van concrete mensen geeft meneer niet thuis.

Zielig manneke toch, als een facteur om 14 u gedaan heeft betekent dat wek dat die al om 4u30 is beginnen te werken. En ja, georoute is een serieus extra belasting voor de facteur. Gaat gij misschien gratis 2 uur extra werken? En zwaar werken, geloof me? Blijkbaar kent gij het Volk zeer slecht. Komt ge eigenlijk wel buiten?

driewerf

Laatst gewijzigd door driewerf : 9 oktober 2004 om 16:24.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden