Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2014, 01:16   #439
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan doet uw opmerking hier niets ter zake.
Lijkt me duidelijk van wel. Of gelooft u nu werkelijk dat de grote groep russisch sprekenden zich vertegenwoordigt voelen door een regering die dit soort maatregelen uitvaardigt? (al wordt die dan misschien wel ingetrokken)

Het signaal dat gegeven werd is alleszins duidelijk en lijkt mij erop te wijzen dat die regering veel meer gelijkenissen vertoond met de extreem-nationalisten waarvoor men ze in rusland afschildert dan de grote democraten waarvoor men ze in de EU / USA afschildert.

Het enige wat het (eventueel) snel intrekken van die wet mij zou aangeven is dat er waarschijnlijk toch nog een paar van die mensen in tweede instantie het besef hebben gekregen dat ze beter even wachten met een spelletje Russeke pest tot ze zich onder de 'democratische' EU/VS/NATO paraplu geschaard hebben. Zolang dat nog niet gebeurd is, is de kans immers te groot dat dat spelleke vooral in eigen nadeel gaat uitdraaien.