Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Tuurlijk maar het aantal sjoemelende ambtenaren zal wel een stuk lager liggen dan de privé sjoemelaars....
|
Ik neem aan dat je dit kunt staven ? Ik denk anderzijds ook dat het aantal gefailleerde ondernemers (die hun spaarcenten ophoestten) véél groter is.
Citaat:
Het toezicht bij de overheid is nu éénmaal veel groter....
|
Ha ja ? Hoeveel keer kreeg jij als ambtenaar thuis de belastingscontroleur over de vloer ?
Citaat:
Trouwens ik blijf erbij ; Er zijn misschien te veel ambtenaren maar de grootste financiële crisis als huidige en die bijna leidde tot de ganse ondergang is niet veroorzaakt door de overheden maar wel door de hebzucht van de privé sector ...De banken en niemand anders zijn de oorzaak geweest....pure privé dus.
|
Grootbanken waarvan de beheerraden volgestouwd zitten met politieke opportunisten, ambtenaren dus. Overigens, de "privé" is meer dan enkele banken hé. Banken parasiteren enkel op het geld van de échte ondernemers. Idem verzekeringen.
Citaat:
Het is dankzij de tussenkomst van de overheden dat het ergste is vermeden !
|
En met welk geld deed die dat ? Toch niet met de netto-opbrengsten en toegevoegde waarden van de ambtenaren zeker ?