Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2014, 22:29   #270
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik weet dat eergevoel u totaal vreemd is en u er derhalve een gewoonte van maakt om leugens aan te wenden als argument, bij gebrek aan beter.

Ik heb nergens gesteld dat ik Frankrijk zie als een toonbeeld van openheid tegenover streektalen. Het enige wat ik in post 217 doe middels een fotocollage is uw leugenachtig “argument” in post 189 weerleggen, waar u stelt, overigens zonder enige aanleiding en totaal off topic : “Voor een agressieve taalpolitiek, moeten we ons daarentegen tot het Frankrijk van Gwylan wenden.

Het moge duidelijk wezen, voor u en voor anderen, dat de talenpolitiek van Frankrijk net als deze van veruit de meeste Europese landen weliswaar veel duidelijker, maar véél minder “agressief” is dan deze van België. Ofwel weet u dat en voert u niettemin kwaadwillig het tegendeel aan, ofwel weet u het niet en zou u zich derhalve wegens die onwetendheid beter onthouden van stellingen terzake.
Yeah right. Hoe komt het dan dat er Nederlandstalig onderwijs is in de Westhoek en niet in Nord-Pas-de-Calais ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 maart 2014 om 22:31.
ViveLaBelgique is offline