Los bericht bekijken
Oud 9 april 2003, 21:52   #36
Nemesis
Vreemdeling

Standaard

[quote="vlaanderen72"] ZOALS IK ZEI ER ZULLEN GRUWELIJKHEDEN GEBEURT ZIJN NET ALS IN ELKE OORLOG, MAAR WAS JIJ ERBIJ ?
HEB JIJ HET GEZIEN,HET GETAL ZES MILJOEN IS VOLGENS MIJ DIK BIJ DE HAREN GETROKKEN.
INDIANEN ,MAORI'S EN ABORIGINALS DAAR ZIT IK OOK MEE IN EN JIJ.

Ik zit in met elke bevolkingsgroep die is uitgeroeid, dus ook met degenen die jij daar opsomt, samen met nog zovele anderen!
En nee, ik was er gelukkig niet bij en nee, ik heb niet persoonlijk meer dan zes miljoen slachtoffers van het naziregime kunnen tellen. Dat hebben anderen voor mij kunnen meemaken en navertellen, gelukkig voor hen dat ze het wel overleefd hebben. Naar die cijfers is echt wel geen slag geslaan, vergelijken van bevolkingscijfers voor en na de holocaust, de lijsten die de nazi's zelf aanlegden van alle joden en andere "dissidenten": genoeg bewijzen van het aantal slachtoffers. Het originele plan was om alle elf miljoen Europese Joden te vermoorden!
En weet je, het gaat hier niet enkel om de slachtoffers van Hitler, ik kan er ook niet tegen als er van die overtuigde stalinisten willen ontkennen dat Stalin miljoenen mensen de dood heeft ingejaagd, da vind ik even erg!
Nemesis is offline   Met citaat antwoorden