Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2014, 09:11   #131
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Uit de talrijke posts die ik al wist te schrijven kan u waarschijnlijk al afleiden dat ik het niet hoog op heb met zij die overgaan tot druggebruik (en kom aub weer niet af met koffie en pralines)

Volgens mijn bescheiden mening is het een ernstig probleem geworden als het dat al niet was.

Wietplantagens rijzen uit de grond de Politiediensten kunnen het zelfs niet meer baas met ze op te sporen. (gewoon afbranden zoals President Reagan zei vroeger)

Een documentaire uit Nederland leerde dat men er daar met helicopters naar op zoek gaat met dat soort van plantages.

Wietgebruik is en blijft een startblok voor de zwaardere 'producten' als het roessfeertje er niet meer zo goed meer kan mee bereikt worden.

Het navolgende krantenartikel daar staan wel een paar 'leuke' teksten in omtrent die vuiligheid.

Xtc is terug en gevaarlijker dan ooit

(en kom hier ook weer niet zagen van wiet is geen XTC want daar schakelen ze allemaal wel naar over)

Pijnlijk voor onze kinderen en jonge mensen die nog een goed oog hebben in onze maatschappij.

Even terugdenken aan wat de Maya's voorspelden misschien?

Iedereen denkt nu: Het einde van de wereld en dat is fout.

Maya's voorspelden het einde van een kalender en de start van een nieuwe en ook een nieuwe godheid.

Maya's hadden een prachtig systeem dat uiteindelijk door inwijkelingen overhoop gezet is geworden geweest. (sounds familiar???)

Maya's voorspelden: zelfvernietiging

Ook dat klinkt vrij bekend in deze tegenwoordige tijden.

Verder zal het mij een worst wezen wie de rommel gebruikt en ik hoop dat ze er zo snel mogelijk aan 'kapot' gaan problem solved, case closed