Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2014, 00:47   #306
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Onvoorstelbaar! VLB weet dus niet de Westhoek deel uitmaakt van de onstaat belgië sedert de stichting ervan.

Langs de andere kant een beetje begrijpelijk als je weet dat de man uitblinkt in het stellen van de meest onnozele vragen - wat betekent federalisme? - en het organiseren van nog dommere polls. Daar eindigt het.

Het verwondert me dan ook lichtjes dat jij d�*�*r nog tijd aan besteedt. Het zal aan de spreekwoordelijke Franse courtoisie liggen.

Deze man staat bij mij op een lijst, de negeerlijst.
Mijn negeerlijst is onbestaande, mijnheer Robert : ik vrees dat ik geen lijst nodig heb om zaken te negeren die mij niet interesseren.

Als het evenwel om mensen gaat, heb ik van kindsbeen af geleerd mijn spreekwoordelijke hoed af te nemen voor eenieder die mijn pad kruist, zelfs virtueel, en zelfs als het gedragsgestoorden betreft zoals de door u genoemde forumdeelnemer en zijn vriendjes. Het betekent vanzelfsprekend niet dat ik het met betrokkene(n) eens ben of hun visie deel en/of hun gedrag goedkeur.

Volgens de door u bedoelde forumdeelnemer zelve zijn mijn uiterst schaarse reacties op zijn leugenachtige stellingen “hautain chauvinisme”, maar in werkelijkheid en zoals u het aangeeft is het inderdaad niets méér of minder dan courtoisie.

La courtoisie nous donne la faculté de respecter nos interlocuteurs sans avoir besoin de croire �* leur importance. (Nicolás Gómez Dávila)
Gwylan is offline