Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2014, 10:19   #134
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Een voorbeeld: in de politiezone Maasland werden dit jaar al 20 wietplantages ontdekt. De politie denkt dat ze daarmee 1/10 van de plantages ontdekt heeft. Deze plantages dienen voornamelijk om de Nederlandse coffeeshops te bevoorraden. Cannabis wordt in Nederland gedoogd. Maar kweken is verboden.
De winsten (daar wordt héél veel winst mee gemaakt) zijn voor Nederlanders, lasten (dreigementen, diefstallen, brandstichtingen, moord= zie HBVL van vandaag) zijn dus voor België.
Klopt. 45 in heel Limburg overigens. 46 als je de plantage in Opglabbeek erbij telt die ze gisteren ontmanteld hebben. En je bent stroomdiefstal vergeten, iets wat iedere Belg zijn stroomrekening doet toenemen met €15 (berekening op basis van Nederlandse cijfers, zie ergens in een van mijn vorige berichten).

Dat van die moord kan ik niet terugvinden, wat was dat eigenlijk?

Citaat:
Als die gebruikers daar enkel zelf last van hadden zou ik u gelijk geven. Maar gebruikers zorgen voor veel overlast en diefstallen enz. voor anderen. En niet vergeten de medische kosten voor de maatschappij.
Wat jammer dat men ook zo niet redeneert met alcohol, roken, McDonalds, gebrek aan lichaamsbeweging,... Ik zou graag eens een overzicht krijgen van de exacte overlast door gebruikers die niet veroorzaakt wordt door de illegaliteit van de drug, maar van de drug zelf. Na 3 onderwerpen hierover op meer dan in totaal 30 pagina's heeft niemand daar al op geantwoord.

Nu zal het ook wel niet komen vermoed ik...
plǝɹǝʍ ǝp is offline