Terwijl dat "Electrawinds" nog op ons bord ligt, waarbij het GIMV niet gelukkig was dat de Waalse openbare dienst TECTEO meer wil bieden.
Wie doet er nu zoiets onder vrienden...
En nog altijd niemand die weet hoeveel de PS ceo verdient, wij mogen het niet weten.
En nu dit:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40312_01022283
Het is in aanloop naar de verkiezingen de juiste moment om alles op tafel te gooien.
Kandidaten die meer weten of het Dexia "monster" kunnen zich onmiddellijk aanbieden. Zij krijgen aangezien de schandalig inhoud van deze "corruptie" voorrang.
Nee, dit behoort niet tot het verleden zoals Crombez zo graag stelt in bepaalde zaken die zich morgen opnieuw zullen herhalen.
Gewoon omdat het over beschermelingen gaat. Dit laat me zoals de voetbal en het wielrennen met rust...
Geef de "kiezers" tenminste een "eerlijke" kans laat ze weten voor wie hij mogelijkerswijze kan/zou stemmen als u het hen niet verteld wie zij in werkelijkheid zijn...
Zij die weten wat dit land rot maakt moeten met zijn allen aan tafel.
««Spreek nu of zwijg voor altijd in de hel»»
De wens omdat dit zou gebeuren is zo groot dat ik er bij het slapengaan elke dag ene zie branden daar bij Lucifer.
Gisteren Herman, de dag voordien Gaston, Steve, Elio, Jan, Eric, Luc schijnbaar hebben zij het daar heel warm. Gelukkig dat het niet lang duurt...
Ja "hij" wilde nog alles bekennen, maar het was te laat zijn kot stond al in brand.
Deze Johan of Jannie heb ik in deze verbeelding nog niet zien opgaan in rook...
Maar wees gerust, ik kom het wel vertellen als het zover is...