Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc
Ook hier op de fora werd Thijs door zijn Vl nationalistische vriendjes, ''kwaliteit moet je betalen'', met groot fanatisme verdedigd.
Thijs (ondanks zijn ''ontzagwekkende kwaliteiten'' nog steeds geen nieuwe baan) laat zelf geen misverstand bestaan over een onafhankelijk Vlaanderen:
De voormalige topman van bpost past voor een onafhankelijk Vlaanderen. : "We moeten Wallonië juist in onze richting trekken. Ik geloof dat dat kan." . "Ik geloof niet in de toekomst van een kleiner land"
Tegen een vriendenprijsje biedt John de Graaier zich nog even te koop aan:
De 62-jarige Limburger sluit een overstap naar de politiek uit, daarvoor is hij naar eigen zeggen te ongeduldig. Maar hij ziet voor zichzelf wel een rol als raadgever weggelegd. "Als ze mijn ervaring in veranderingsmanagement en budgettering kunnen gebruiken, mogen ze me altijd komen halen."
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ner-land.dhtml
|
Wat is uw stelling eigenlijk?
Niet dat ik het eens was met de N-VA over het riant loon van Thijs.
Het kan toch perfect dat de N-VA top vindt dat Thijs dat loon waard was ongeacht zijn politieke voorkeur of zijn politieke denken.
Is het zo moeilijk om deze dingen in het juiste perspectief te plaatsen en geen linken te leggen waar er geen linken gelegd moeten worden?