Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2014, 08:13   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Maggie voor schut gezet ...

En zo gaan die dat spelen, dat had iedereen al wel verwacht denk ik.

Bron

Detail tekst

Citaat:
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Maggie De Block (Open Vld) is voor schut gezet door de regering van het Afrikaanse land Guinee. Want ondanks afspraken die ze zelf maakte over repatriëringen, weigert de Guinese regering haar toestemming te geven voor de landing van een vlucht met 27 uitgeprocedeerde Guineeërs, onder wie enkele criminelen.
Als antwoord op het niet toestaan tot landen van de vlucht zou ik reageren: En vanaf nu komt er geen enkele van uw contreien nog in ons land binnen, integendeel, we gaan er nog meer opsporen die hier eigenlijk niet op hun plaats zitten.

Grenscontroles �* la Australië, grenzen sluiten, buiten wat hier niet hoort te zitten lijkt mij in dit geval geen overdreven optie.

Citaat:
Binnen de Europese Unie geldt een 'vrij verkeer van personen' waardoor de verblijfsreglementering voor EU-burgers veel soepeler is dan die voor onderdanen van andere landen. Dit 'vrij verkeer' geldt ook voor de landen van de Europese Economische Ruimte (EER): naast de EU-landen zijn dat Noorwegen, IJsland en Liechtenstein. Voor sommige nieuwe EU-lidstaten bestaan wel overgangsmaatregelen.
Afschaffen die handel punt.

Bron

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2014 om 08:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden