Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
Hahaha, met uw bijna 60.000 posten bent u zo goed als 'verslaafd aan dit forum. Wanneer kookt u eigenlijk?
|
Ik kook niet alleen elke dag, ik ga er zelfs prat op dat ik goed kook. Ik maak nooit anders dan gebruik van verse en gevarieerde groenten. Ik kook zelfs voor mijn hondjes. Je hoeft je dus wat dat betreft geen zorgen over mij te maken.
Hopelijk heb jij een moeder, vrouw of vriendin die voor jou kookt, maar ik vrees dat het eerder het OCMW is dat jou van warme maaltijden voorziet.
Verder onderhoud ik perfect mijn appartement, doe ik zelf de boodschappen, regel ik zelf mijn bank en andere zaken, rijd ik om de twee weken met mijn Mazda naar Limburg, en maak ik vier keer per dag een wandelingetje met mijn hondjes. Ik zeg zonder valse bescheidenheid dat mijn appartement een juweeltje is, dat mijn hondjes perfect tevreden zijn, en dat mijn partner mij aanbidt. Ook d�*�*r hoef je je hoofd dus niet over te breken.
Wat mijn groot aantal posts betreft, daar heb je al eerder op gealludeerd. We gaan dat bij deze even vergelijken met de jouwe.
Laat ons van je vroegste registratie vertrekken. Die van 28 october 2006 onder de nick "System". Dat betekent dat je hier sinds 7,5 jaar actief bent. Aantal posts in dat tijdsbestek: 40.527.
Daarbovenop komen echter de posts die je sinds 28 juli 2010 onder de nick “Het Oosten” op je actief hebt. 13.364.
Samen zijn er dat bijna 54.000.
Knuppel registreerde zich op 21 juni 2002. Bijna 12 jaar geleden dus. 4,5 jaar eerder dan jij. Aantal posts in dat tijdsbestek 58.110.
Het gaat echter niet alleen over de kwantiteit van iemand’s posts maar ook over de kwaliteit. Ik zal niet zeggen dat mijn posts allemaal van de beste kwaliteit zijn, maar ik ben er wel zeker van dat ik wat dat betreft zeker niet voor die van jou moet onderdoen.