Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2014, 09:27   #3
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Dat menen ze niet?

Dat valt wel op dacht ik.

Ik denk dat die mensen die dagelijks de baan op moeten daar al wel meer dan getuige van zijn dat onze wegen 'overbevolkt' zijn, door het vrachtverkeer.

Weer was ik getuige van een Nederlandse vrachtwagenchauffeur die de uiterst linkse rijbaan wist te gebruiken om een andere vrachtwagen in te halen, zie je meer en meer trouwens tegenwoordig.

Ik ga ze niet allemaal veroordelen de chauffeurs maar er is wel terug een serieuze opmars van de 'cowboy vrachtwagenchauffeur' zij die het niet zo nauw nemen met het verkeersreglement.

En weer die brug der zuchten aan Gent ... ik hou beleefd 90km/u wat zie ik daar al toeterende heftig met de lichten pinkende naderen ... [b][u][color="Red"]vrachtwagen!!

Nummerplaten van de meest exotische landen ...

Die landen waar men ons vroeger van wijsmaakte dat het arme landen waren, yeah right!!!

Aan het exotische vrachtverkeer te zien dat door ons landje komt gereden denk ik dat die hun industrie daar op volle toeren draait.

Nee, verkeerd gedacht, dat zijn bedrijven van bij ons, die ze hier hebben laten gaan, lees: die ze naar daar 'verdreven' hebben.
Ben je verwondert?
Onze waterwegen zijn onbruikbaar en deze die nog bruikbaar zijn, zijn buiten de kantooruren gesloten.
Daarnaast is het onbetaalbaar geworden om nog een rijbewijs voor vrachtwagens te gaan halen.

En als je dan ziet dat bedrijven zoals Ford Genk waar de toeleveringsbedrijven op hetzelfde bedrijventerrein waren hun deuren sluiten en nu alles afgewerkt aanvoeren met vrachtwagens.
Ook Opel dat zijn deuren sloot in Antwerpen, waar de aan en afvoer van goederen vooral via het water gebeurde, voert nu zijn afgewerkte producten aan met vrachtwagens.

En dit zijn nog maar enkele voorbeelden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden