Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2014, 01:24   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard Joden en Chinezen 'bedruipen' zichzelf, maar ze integreren niet ..

Onderstaande quotes komen van het Libelle forum er werd daar heftig gediscussieerd over Joden en Chinezen en of ze integreren. Zo zouden ze zichzelf bedruipen, voor zichzelf opkomen, elkaar helpen, geen last veroorzaken, maar niet echt integreren, althans niet de Joden.

http://forum.libelle.be/viewtopic.php?f=190&t=344473

Citaat:
En eerlijk? Met de chinese wijk heb of had je geen problemen, maar dat begint nu te veranderen. De zwarten zijn zich nu in die buurt aan't nestelen. Ook bepaalde oosteuropezen proberen er hun hand in te krijgen. De bewijzen daarvan zijn er al.

Met de joodse wijk, daar heb je ook geen problemen mee. Die mensen bedruipen zich zelf, zorgen voor elkaar, komen op voor elkaar.
Ook de chinezen doen dat en hebben dat altijd gedaan. Dat is een gemeenschap die zichzelf op de been houdt.
Met geen van beiden heb ik ook maar één probleem.

Hoeveel joden én/of chinezen gaan er doppen? Ik denk vrij weinig.

Citaat:
lobstercat, ze bedruipen zichzelf, maar integreren ze??? Ik dacht het niet, hoor.
Loop maar eens door het joods kwartier, die spreken amper nederlands, chinezen ook niet.
Citaat:
De chinezen beginnen toch al vrij veel nederlands te spreken vind ik al is het dikwijls gelispel en met een 'l' ipv een 'r'.
Joden sowieso niet, dat is waar. Maar daar tegenover staat dan weer dat je van beide geen last hebt.

Gisteren liepen hier nog twee marokanen voorbij (niet in antwerpen ik woon elders) en die spraken gezwind vlaams met elkaar. Hoopvol om zo iets te horen vind ik dan weer wel!
En inderdaad integreren doen joden niet, chinezen vind ik dus van wel of toch voor een groot gedeelte.
Citaat:
hangt er natuurlijk van af, wat je onder 'last' verstaat, he.
als je in een bepaald ziekenhuis in A. moet zijn, één waar heel veel joden komen, dan moet je echt oppassen dat je erdoor niet onder de voet gelopen wordt. Vreselijk arrogant, kijken echt neer op niet-joodse mensen.
Een nicht van mijn mama heeft bij joodse mensen gewerkt als familiale helpster, en die zei dat ook, ge zijt goed genoeg om hun kuisvrouw te zijn, maar vriendelijk zijn ze niet tegen je, amper beleefd.
Verder hebben ze hun eigen scholen, hun eigen winkels, .....
Ik moet er niks van hebben.

Met andere woorden, zolang een bepaalde groep niet over de koppen loopt van de plaatselijke bevolking, en zich zoals ze zeggen koest houdt, het eigenlijk niet uitmaakt of ze nu wel of niet 'integreert'.

Out of sight, not in the mind .. Want laat men eerlijk zijn: Indien het hier vol zou lopen met Joden en Chinezen, dan zou het VB daar ook niet mee gediend zijn. En dan zullen ze wel afkomen met "Die spreken eigenlijk niet/voldoende Nederlands, pakken onze jobs af, wie denken ze wel dat ze zijn .. En blablablablabla" .. De Joodse en de Chinese maffia zullen ze dan ook wel weten aan te kaarten .. want het zijn zeker niet allemaal brave doetjes ...Doch kijkt de gemiddelde Vlaam echter (enkel) vnl. naar 'kutmarokkaantjes' en de 'o zo boze slechte islam' .. LOL
bembem is offline   Met citaat antwoorden