Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer
Contracten van vijf jaar, en daarna terug naar huis. Eventueel kunnen die contracten verlengd worden, op aanvraag van de werkgever, zoniet ciao.
Géén familieherenigingen, en als die mensen trouwen met autochtonen, ja dan kunnen ze naturalisatie aanvragen en assimileren. Of hun man/vrouw & kinderen mee naar huis nemen. Of ze hier laten.
Faciliteiten om hun godsdienst te beoefenen ? Noppes.
Speciaal voedsel ? Noppes.
En geloof me, stel die voorwaarden klaar en duidelijk, en je zult nog meer dan genoeg volk vinden om te komen werken voor een paar jaar. Ze zullen staan aanschuiven. Voor op een booreiland te werken vind je toch ook werkvolk ? Betaal goed, respecteer die mensen, en stuur ze terug naar hun land met hun verdiende centen. Iedereen content.
|
In het imaginaire wereldje waarin je jezelf laat verdwijnen lijkt dat misschien allemaal zonneklaar, maar in werkelijkheid bestaan er nog zoiets als mensenrechten, om maar één van de zaken te noemen die botsen met bovenstaande onzin .
Citaat:
En wat inlevingsvermogen betreft, leef jij maar een beetje mee met de autochtonen die vandaag nog in zo een " verrijkte " wijk leven, omdat ze geen geld hebben om te kunnen verhuizen naar betere oorden.
|
Dat laat ik aan jou over. Die werkelijk enorme massa gemarginaliseerde autochtone arme drommels zijn voor de meeste van hun "voorvechters" niet meer dan een condoom dat ze aantrekken als het over den Marokkaan gaat, maar eens den Marokkaan buiten gesjot en het doel bereikt, gooit de edelmoedige voorvechter van de arme, in de verdrukking geraakte autochtoon zijn condoom in de vuilbak.
Zo gaat dat nu eenmaal. Hoepel dus maar op met die onzin over je arme autochtoon.
Citaat:
NB : en doe niet zo betweterig en uit de hoogte. Danku.
|
Ik kan het ook niet helpen dat je gefrustreerd bent. Neem het me dan ook niet kwalijk.