Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2014, 18:12   #611
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik wist het wel, meisje.
Jij denkt niet met je verstand, maar met je lusten.
Zoals alle multiculturele vrouwtjes.
Dutch Strawberry wenst "mijn vrouwtje" toe gemolesteerd te worden door "mijn vriendjes" en jij ziet me als een "multicultureel" vrouwtje.
Jullie houden beter op met dat gegis.
Het is nu al zo over the top belachelijk.
Evolutionair gezien zijn jullie gewoon niet in staat om dat niveau te ontstijgen om verklaringen te vinden voor het feit dat jullie wel, en de rest van de wereld er niet zo'n primitief wereldbeeld op nahoudt.
Een beetje zoals het brein van een blinde zich geen beeld kan vormen van de kleuren van een zomerdag.
Als jullie het niet kunnen vatten, dan heeft erover praten ook geen zin.
Dan zitten jullie zich maar op te boeien, en dan gaat het binnen de kortste keren alleen nog maar over pipi en kaka.
Dus Demper, laat je gaan, maar op jouw triviale seksuele fantasietjes ga ik verder niet meer in.
Plezier je voor mijn part gezellig verder.
Wees jezelf.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden