[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groen Valkje
VDB: Vluchten kan niet meer
|
Veel van uw kl*t*n maken dat ze U (en mij) geen opslag meer kunnen geven hé.
Maar als U wordt uitgelegd hoe het komt dat de Vlaamse en Federale kas leeg is zijt ge potdoof... wie is hier hypocriet...
Het zijn de vakbonden die weigeren om Wallonië voor zijn verantwoordelijkheid te plaatsen.
Het zijn de vakbonden die samen met de Walen als potverteerders wars zijn van elke vorm van transparantie in hun boekhouding.
Het zijn de vakbonden die iedereen die een andere (maar ook democratische) noot durft zingen in België financieel, moreel, politiek en zelfs fysiek uitschakelt.
Het zijn de vakbonden die een profitariaat organiseren en amechtig in stand proberen te houden waar ze binnen honderden jaren nog smalend over zullen schrijven.
Het zijn de vakbonden die grote multinationals buitenpesten en dan pathetisch naar de werkman stappen om hen uit te leggen dat het allemaal de fout is van het kapitaal.
Het is de vakbond die politiek de media (zowel geschreven als beeldende) in zijn greep houdt en dissidente maar objectieve en eerlijke journalisten fnuikt in hun poging om een eerlijke berichtgeving te brengen.
Walgelijk gewoon...
Gelukkig pakt dat niet op dit forum want anoniem moet ik geen angst hebben dat mijn familie wordt vervolgd door maffieus krapuul van vakbondssignatuur.