Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Het fossielenverslag laat wel zien dat er evolutie is.
|
Bs'd
Bedankt voor je mening, maar deze discussie is begonnen met een lange lijst van zwaargewicht evolutionistische vaklieden, paleontologen, zoo'ologen, geologen, en wat al niet meer, die allemaal helder en duidelijk zeggen dat er in het fossielenverslag GEEEN evolutie te vinden is, dus jouw mening die gooi ik maar in de afvalbak.
Citaat:
Alleen de transitionals fossils zijn alles behalve koosjer. Gedetailleerd van vis naar mens is vooral geanimeerd.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...tional_fossils
Scroll de pagina af naar beneden en we zien hoe het zou moeten gelopen hebben. Ik geloof dat eigenlijk ook niet, maar ik zie wel een gedurend "update" en sporadische reset voor iets nieuws (beters) te ontwikkelen.
Alles is (in zijn tijd) gelijktijdig ontstaan en beginnen updaten.
|
Wikipedia, dat is toch die pagina waar iedereen maar wat op kan zetten?
Daar zal ik ook maar niet al te zwaar aan tillen.
Bekijk de OP nog eens, en dan zie je dat het fossielenverslag het tegenvergestelde van evolutie laat zien, namelijk STASIS, onveranderlijkheid, en plotseling verschijnen van nieuwe soorten.
Hier een opwarmertje:
“Fossielendeskundigen hebben een enorme prijs betaald voor Darwin's argument. We beschouwen onszelf als de enige juiste studenten van de geschiedenis van het leven, maar wanneer we onze favoriete theorie van evolutie door natuurlijke selectie in stand willen houden zien we dat de feiten zo slecht zijn dat we vrijwel nooit het proces zien wat we zeggen te bestuderen. ... De geschiedenis van de meeste fossielen vertonen kenmerken die helemaal strijdig zijn met geleidelijke ontwikkeling:
1: Stasis. (onveranderlijkheid) De meeste soorten vertonen geen gerichte verandering gedurende hun verblijf op aarde. Ze verschijnen in het fossielenverslag op dezelfde manier als wanneer ze eruit verdwijnen, morfologische verandering is meestal beperkt en ongericht.
2: Plotselinge verschijning. In elk gebied verschijnt een soort niet geleidelijk door gestage verandering van zijn voorouders, het verschijnt plotseling, en “volledig gevormd.”"
Gould, Stephen J. The Panda's Thumb, 1980, p. 181-182
Stephen J Gould was 1 van de meest bekende evolutionisten en bedenker van de “punctuated equilibrium” theorie, en professor geologie en zoologie aan de Harvard universiteit.