Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ha neen, als kevin Janssens een moslimbaard mag dragen zonder moslim te zijn, dan mag mijn vriend toch een SS uniform dragen zonder nazi te zijn. Vrijheid blijheid toch?
|
Van mij mag jij zelfs grote dosissen testosteron dragen zonder een vent te zijn. Nog iets?
Citaat:
WIE???? legt de verplichte dracht van de hoofddoek op? WIE verplicht de moslima's met ingepakt haar rond te lopen? even bij de les blijven aub.
|
Jou zie ik oproepen tot beperkingen op de dresscode. Ik ben het in ieder geval niet. En anderen die iets willen opleggen krijgen van mij net zo weinig respect als jij.
Jij lijkt eigenlijk best veel op de karikaturen die je maakt.
Citaat:
jij betwijfelt of ik er goed mee sta? Wat heeft d�*t ermee te maken? Als je zo'n wiebelende abbaya op blote voeten op je werk ziet, maakt het dan uit of ze "er goed mee staat"?
En trouwens, er zijn er genoeg die vinden dat ik er goed mee sta, dus uw goedkeuring in deze is van nul en generlei waarde. En o ja, mijn pareo is van Senegal!
Toch wel straf dat indien ik van de standaard kledingcodes voor het werk zou afwijken, het dan ineens "goed" moet staan! Ik neem aan dat je deze opmerking "uit respek" niet maakt als je moslimcollega ingepakt komt werken.
|
Het kan mij eerlijk gezegd niets schelen hoe goed jij met strandkledij staat. Daarom zei ik ook "Ik wil niet vastgeroest zitten in het idee dat kledij louter moet dienen voor de sex appeal." En op basis van wat ik over jou weet, maar goed ook.