Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
En toch is multiculturaliteit een pluspunt. Ik heb jaren in Schaerbeek gewoond, omringd door Arabieren en ik heb nooit problemen met hen gehad. Waar ik nu woon, leven Zwart-Afrikanen boven mij en ik heb ook nooit problemen met hen gehad. Die menging van verschillende culturen, talen in eenzelfde land heb ik juist zeer graag.
Die bekrompen Vlamingen, die ze ondervroegen, dromen misschien van een Vlaanderen waarin geen enkele Franstalig of vreemdeling leeft maar dat is gewoon een utopie. Het zijn Vlamingen die op zichzelf geplooid zijn, die schrikken als ze een andere taal dan het Nederlands in Vlaanderen horen......................zelfs als men het maar over toeristen heeft. Men zou hen moeten leren meer open te zijn.
|
Of gij met die mensen problemen hebt gehad of niet maakt niets uit. En of gij het heel plezant vind dat er zo veel vreemdelingen in de plaats gekomen zijn van die " bekrompen Vlamingen " evenmin. Dat is enkel jouw eigen gevoel over deze situatie.
Dat neemt niet weg dat het niet normaal is dat de overheid er alles voor doet om een bevolking gewoon te vervangen door een andere.
Eerst was er de hersenspoeling dewelke ons moest inprenten dat er overbevolking was, en we minder kinderen moesten maken, abortus, en het gebruik van de pil werd aangemoedigd.
Daarna voerde men per tienduizenden vreemde broedmachine's & fokkers in, die kinderen produceren in afschrikwekkend tempo ! ?
Met als resultaat dat we binnen afzienbare tijd in de minderheid zullen zijn in ons eigen land ?
Men zou voor minder in een complot geloven...
Voor jou is alles OK natuurlijk : je gehate mede-Vlaming zal verdwijnen, en jij kunt dan rustig assimileren in de Nieuwe Belgen-bevolking...Als ze je tenminste niet de kop inslagen als ze je niet meer nodig hebben om voor hen propaganda te maken...Want denk jij nu écht dat die een blanke ongelovige üntermensch als
vriend beschouwen ?