Los bericht bekijken
Oud 3 april 2014, 12:32   #48
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Dat zou standaard zo moeten gebeuren. Anders kan het nog ingewikkeld worden. Als de draagmoeder zich bedenkt tijdens haar zwangerschap bvb, en problemen begint te maken...
Beweert dat de wensvader haar minnaar geweest is bvb, en alimentatiegeld eist van hem voor haar, en de kleine, die ze niet wil afgeven.
Je moet daarmee goed oppassen, en op voorhand een contract laten tekenen aan de draagmoeder...
Ik las net dat in Nederland die beslissing bij de draagmoeder blijft tot zijzelf het kind uit vrije wil afstaat. (in geval het dus haar eigen eicel is).
Ik vind dat begrijpelijk, maar dan vind ik ook dat ze de ontvangen vergoedingen natuurlijk ook moet teruggeven. En anderzijds: hoe zit het dan met het sperma van de wensvader? laten we hopen dat de miskleun met baby D. geen verdere slachtoffers maakt voor toekomstige wensouders.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden