Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
Inderdaad, ik bekritiseerde slechts 1 van je opmerkingen. Ik vond dat de rest van de post te onzinnig was om er tijd aan te besteden. Sorry dat het wat grof klinkt, maar ik ben moe en het is wat laat 
Ik heb zo veel documentaires gezien die over de pyramides gaan, hedgestone,... en iedere keer weer werden al hun argumenten naar de vuilnisbak verwezen werden. De main stream media is het enige wat ernstig genomen moet worden. Bronnen zoals forbidden archeology zijn gewoon absurd.
Van alle absurde boeken zijn de heilige boeken de ergste.
|
Grof? Dat heb ik van jou nog niet mogen lezen

Je kan alle argumenten de vuilbak in gooien van de piramide, want niemand weet het.
Wat wel geweten is, is dat er in Egypte in de grote piramide nooit een mummy gevonden is. En wel sporen van chemische reacties in de luchtsluizen. Makes you think, zijn het dan wel luchtsluizen of veroorzaakte die chemische reacties enige energie?
Lijkt er toch sterk op dat de Egyptenaren enige vorm van elektriciteit hadden, forbidden knowledge? Of course! In BE alleen al betalen meer dan 10 miljoen mensen meer dan 100 euro per maand aan energie, energie die ze opbouwde met het geld van het volk. Het geld van het volk ...