Los bericht bekijken
Oud 7 april 2014, 19:19   #68
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zoek eens wat klimaatinfo op over de landen die je opnoemt.

Die negers in 't noorden van de VS zullen ook al lang niet meer zo zwart zijn als ze oorspronkelijk waren, maar daarvoor heb je meer info nodig over welk gebied ze ooit vandaan kwamen, van welke stam etc.
In elk geval hebben ze tekort aan vitamine D, probleemloos leven ze dus niet in 'n noordelijk land.
Vanwaar haal je die informatie? Bij mijn weten komen de meeste slaven uit West-Afrika. Daar wonen niet de donkerste soort negers.

Citaat:
Zoals ik eerder al vroeg, dacht jij dat die verschillende kleurtjes, van huid, ogen, haren, er voor de versiering gekomen zijn, net op die bepaalde plekken in de wereld?
Ik ontken niet dat klimatologische omstandigheden een rol spelen. De vraag is hoe groot die is. Van waar komen dan spleetogen? Er leven tal van Aziatische volkeren in streken met heel veel zon. Toch hebben die mensen geen dikke lippen en een ander soort haar dan zwarten. Er zijn heel koude streken waar Inuit leven (hun voorouders zouden daar toch al tienduizenden jaren rondlopen) die geen blond haar hebben, een andere type gezicht hebben, andere ogen hebben enz..

Citaat:
Nee jongen, negers die in Blg. komen wonen worden niet plotsklaps blank.
Maar hun huid zal mettertijd (over verschillende generaties) steeds lichter worden omdat er geen noodzaak is om melanine aan te maken (als bescherming tegen UV straling).

Zoals reeds gesteld; dat is evolutie, en evolutie heeft zich niet afgespeeld in 'n paar jaartjes, die is zelfs nog steeds bezig...
Op welke termijn? En in welke mate zal hun huid lichter worden?
mvd is offline   Met citaat antwoorden