Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Die superlekkere schotel van 60 bht...is dan gewoon wat rijst met wat kip en op een plastiek stoeltje in de straatgoot...met daarbij een potje water..Dat luxe appartement als dit niet is gelegen in het midden van de jungle is helemaal niet te koop voor een prikje....zoek maar eens een mooi appartement in bv Phuket en weet me de prijs te zeggen.....en die jonge vriendin die met weinig content is en nog lekker kookt ...dat zal wel om te lachen zijn zeker ??? U bent duidelijk nog geen kenner !
|
In Bangkok eet ik in een straatrestaurant waar de schotels inderdaad rond die prijs schommelen, kip met ginger en look, varkensvlees met look, inktvis etc, een grote Tom yum voor 90 bath enz dat zijn mooie volle schotels (met de rijst apart gratis) en ik ben niet eender wie als het op gatronomie aankomt. Een grote fles Singha of Chang bier is 70-80 bath.
Thailand beperkt zich niet tot Phuket, ik heb trouwens nog nooit een voet op die toeristen concentratie gezet. Wat vrouwelijk gezelschap betreft laat het ons in het midden laten maar Thailand beperkt zich niet tot hoerenbuurten zoals Patpong of in Pattaya.