Los bericht bekijken
Oud 16 april 2014, 10:03   #7
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard verschil tussen het privé domein van de Natie en het openbaar domein van deze.

Kris Peeters, heeft het nog altijd niet begrepen toen hij op televisie kwam zeggen dat het havenbedrijf Antwerpen eigenaar was van de Opel gronden.

Vlaanderen en hij heeft er alleen maar voor gezorgd dat het bezit van de Natie terug naar hen kwam.
Binnen een verkoop dat nooit had mogen plaatsvinden.

Domaine public - Inalienable et imprescriptible

En zeggen dat de man net als zoveel anderen in de politiek juristen zijn.

In welke Universiteit dan- een waar het publiek recht, de rechtsleer en de rechtspraak gemanipuleerd wordt in de richting van de politikek of de belangen van iedereen kent ons.

Het kan niet dat die gronden notarieël op naam komen van een autonoom bedrijf zij zijn het eigendom van ons allen.

Zij hebben wanneer men ze eerbiedigd geen bijkomende bescherming nodig dan Art. 537 t/ 541 van het B.W. samen met de eeuwen oude doctrine die het allemaal thuisbrengt.

Gisteren was daar bij de politiek respect voor, vandaag is het alleen nogmaar de poen van wat het kan opbrengen aan eigen belang en verrijking op de rug van ons allen.

Elke dag stelen zij ons (kinderen en kleinkinderen) gezamelijk bezit.

De retributies kunnen alleen maar gaan naar de Stad Antwerpen al de rest is "gesjoemel" met inbegrip van de wet op maat voor autonome bedrijven gebracht door "charlatans".

Die wilden gaan handelen op "gemeenschapsgoederen" die nochtans volgens de wet (en een veel«oudere wet die stelt dat zij "buiten de handelk" zijn.

Wanneer gaat dat "gesjoemel" met ons bezit van allen stoppen?

Mijn dank aan een zekere "magistraat" die mij telkens opnieuw toegang verleend tot zijn bibliotheek die de waarheid in bezit heeft.

Zonder hem en deze waardevolle boeken was het mij onmogelijk geweest de waarheid te achterhalen. Elke advocaat die ik heb geraadpleegd kwam met een andere versie van wat er met dat openbaar domein sinds 1789 allemaal is gebeurd en waar het thuishoort.

Mijn eeuwige dank daarvoor aan deze magistraat.

Het is alleen maar spijtig dat anderen die op de hoogte zijn omdat zij over de zelfde middelen beschikken verder zwijgen en toelaten dat men het volk blijft bedriegen en beroven.

Een schrijnend voorbeeld daarvan is wat er is kunnen gebeuren met het Leopoldpark te 8370 Blankenberge - bouw ondergrondse privé garages en het in concessie geven van heel het bovengedeelte.

Dit binnen parkgronden die tot het openbaar domein behoren en die vervolgens buiten de handel zijn.

En dan nog met een "lastenboek" van rechten en plichten voor beide partijen die niet bestaat. Waarbij de "echte" gerechtigde gebruikers van dit park alleen nog maar toegang hebben mits betaalde activiteiten.

De oorspronkelijke activiteiten dat burgers normaliter in een park gratis hebben - rustplaats- spelenplaats van kinderen - pick nick- volksfeesten is door de politiek eigen belang van Brussel tot Blankenberge via Brugge kapot gemaakt voor de poen en eigen verrijking.

En Geert Bourgeois laat de concessies in dat parkgebied en park maar verder lopen in zijn West-Vlaanderen waar hij nooit zal tegen optreden.

Ook voor de "congoboten" had hij geen geld, Charlesville die nochtans veel meer erfgoed vertegenwoordigde dan zijn meer dan een, vissserboten uit West-Vlaanderen waar hij wel telkens opnieuw geld voor had.

Eigen volk eerst is bij deze man wel degelijk aanwezig net zoals bij Crevits die snelheidscontrole op snelweg alleen in andere provincies laat installeren.
Net zoals die aannemers met wie zij graag samenwerkt.

Dossier: Congoboten ter beschikking voor (juiste)evaluatie. Waarom "A" en Bart dat heeft laten voorbijgaan is een raadsel?

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 16 april 2014 om 10:29.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden