Los bericht bekijken
Oud 16 april 2014, 22:07   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid : ik bedoel niet dat ik dan foefel en dingen niet aangeef.
Ik bedoel : als ik in zo'n winkel kom waar selfscan bestaat, maar ook gewone kassa's, dan kies ik bijna altijd voor de gewone kassa, goed wetende dat hoe meer mensen dat doen, hoe trager het proces van afschaffing van de bevrouwde kassa's zal verlopen.
Maar als we gehaast zijn, en zien dat het sneller gaat aan de self-scan ...

Citaat:
Als ik merk dat een cinematicket even duur is als ik het via internet aanvraag, als dat ik dat via een bemande kassa doe, dan zal ik naar de bemande kassa gaan.
Maar als ik die bepaalde film wil zien, en vermijden dat de zaal al vol zit als ik er eindelijk aan kom ....

Citaat:
...
Als een electronische factuur mij geen korting oplevert tov. een papieren, dan kijk ik wel of ik toch geen papieren kan aanvragen.

En die papieren factuur komt dan toe als je een weekje verlof hebt, waardoor je brievenbus overvol zit,
of iets soortgelijks ....

Citaat:
Zolang die electronische versie niet verplicht is, of dat ik er geen financieel voordeel bij haal, zal ik die blijven heractiveren.
om maar te zeggen dat er soms ander voordeel is dan financieel voordeel.
Bijvoorbeeld met internetbankieren je situatie elke dag bekijken ...
Maar ik ben wel gevoelig voor je punt.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden