Citaat:
mensenrechten, gelijkwaardigheid, meningsvrijheid, democratie, persvrijheid,...
|
In theorie misschien, in de praktijk stellen die begrippen weinig voor. Ik denk dat "democratie" zowat het meest misbruikte woord in de wereldgeschiedenis is, na God. Ik herinner me een episode uit de film "Indochine". De Vietnamezen zeiden dat het Fransen waren die hen leerden over broederlijkheid, gelijkheid, hoe komt het dan, vroegen ze zich af, dat ze die begrippen niet in de praktijk toepasten?
Citaat:
maar het zijn migranten. Migranten die dus baas willen spelen in hun gastland. Da's nog erger dan de Walen in de rand.
|
Dan zijn wij allemaal migranten want de oorspronkelijke inwoners van België waren Kelten. En uiteraard zijn de Amerikanen, Australiërs, etc. voor 95% migranten.
Citaat:
nu ja, speel jij maar verder spreekbuis. na wekenlang ontkennen hebben de Russen toegegeven dat ze troepen in de Krim hebben.
|
Ze hebben altijd al troepen op de Krim gehad, als gevolg van een akkoord met Oekraïne.
Citaat:
nu wekenlang ontkennen dat de mannen in Donetsk Russen zijn tot zijn volgende tv-show[
|
De grote meerderheid van die mannen zijn geen Russen, dat kan bevestigd worden door zowat alle journalisten die ter plaatse zijn. e spreken Russisch met een Oekraïens accent. Wel zouden er enkele commandanten uit de Krim of kozakken uit rusland meehelpen, maar net zo goed zijn er Amerikaanse huurlingen actief.