Los bericht bekijken
Oud 17 april 2014, 15:10   #66
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Wat volgens mij vooral het probleem zal zijn bij alles via selfscan is dat ik me nog méér ga ergeren in de rij dan nu al het geval is. Nu beperkt de ergernis zich meestal tot een of andere oude mens die persé zijn volledige portefeuille ondersteboven wil halen om misschien ergens nog die vijf cent te vinden om gepast cash te betalen.
Als ze alles zelf gaan moeten doen, gaan de wachtrijen door de hopen onhandige mensen die er in de maatschappij rondlopen, dus stukken langer worden.
ik denk niet dat ze het lang gaan volhouden. Uiteindelijk is de helft van het werk nog altijd alles in de rekken zetten.

Die online bestellingen zijn goed. Dus dan maak je een automatisch magazijn als het ware. Dus het werk is gewoon het magazijn aanvullen.

Dan bestellingen doen in het genre van een weekje eten zonder dat je moet nadenken, wij gaan eens uw menu maken... Dat is ook goed. Een mens heeft op den duur geen inspiratie meer. Eventueel samenwerken met tijdschriften dus je kookt een weekje libelle, of een weekje montignac bij wijze van spreken als idee.

Dan zal het evolueren volgens mij naar we gaans eens uw bestelling voorspellen, en maken we eens een contractje voor een jaar... ZO'n dingen zie ik ook gebeuren.

Maar voor de rest, denk ik niet dat die automatische kassa's echt de grootste revolutie zijn, integendeel een leeg magazijn waar één automatische kassa staat en iedereen rijdt voorbij met 1 pintje te betalen en een volle kar. Nee dat gaat hun zuur opbreken op den duur

Laatst gewijzigd door brother paul : 17 april 2014 om 15:16.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden