Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika
Ik heb nergens gesteld dat dit de enige redenen zijn waarom een blanke in armoede leeft.
Je doet hier net hetzelfde als enkele dagen geleden toen ik me afvroeg waarom we buigen voor allochtonen als allochtonen positief worden gediscrimineerd, terwijl er toch niemand beweert dat we buigen voor gehandicapten als we gehandicapten positief discrimineren.
Toen kwamen jij en circe ook met de dooddoener "beweer je nu dat allochtonen gehandicapt zijn?"
Kleine kinderen hebben nu eenmaal de neiging om zichzelf te wezen, ik snap dat, maar soms wordt het toch wel heel vermoeiend als ik iedere keer mijn woorden zodanig moet wikken en wegen om te vermijden dat er een rancuneuze idioot met dergelijke trivialiteiten komt aanwaaien.
|
Wees dan duidelijker. Er stond geen 'bijvoorbeeld' of 'etc'.
Ik blijf bij die uitspraak en ik blijf erbij dat positieve discriminatie discriminatie in de puurste vorm is.
Waarom blijf je dan antwoorden? 
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
|