Los bericht bekijken
Oud 19 april 2014, 06:56   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Een op de drie baby's geboren in Brussel heeft vreemde nationaliteit

Bron

Detail tekst:

Citaat:
In 2012 werden er in België 111.506 kinderen met de Belgische nationaliteit geboren, een daling met 2,7 procent tegenover 2009. In diezelfde periode nam het aantal baby's met een andere nationaliteit met 22 procent toe van 12.621 tot 15.487, zo schrijven de Sudpresse-kranten. In Brussel had in 2012 een op de drie baby's een vreemde nationaliteit.
Verschiet daar eigenlijk nog iemand van?

Zoals ik al eerder wist te schrijven, ze overspoelen ons land op alle mogelijke manieren, die 'goed' zijn

Kinderengelden en allerhande andere voordelen schrappen voor niet Belgen, uitwijzen, de oplossing? Wie zal het zeggen????

Politici, of die dat begrijpen dat het hier in ons land 'deftig' fout loopt, blijkbaar niet, of is het nog steeds kassa kassa?

De 'brave' autochtone bevolking heeft daar echt geen boodschap aan denk ik, dat kweekgedoe, legbatterijgedoe ...

Ok, ok mijn denken is niet je dat meer de laatste tijden

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 april 2014 om 07:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden