Discussie: Gehakt rauw opeten
Los bericht bekijken
Oud 20 april 2014, 17:33   #77
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ah! Ik wist dat er een topic was waarin u Circe verwijt overal moslims bij te sleuren maar ik moest even zoeken welk dat precies was.
Ik wou er maar even op wijzen dat Circe gewoon een algemene trend volgt, overal worden tegenwoordig moslims bijgesleurd :
Ik was stomverbaasd toen ik naar het journaal keek op één en zag dat ze een moslim tot hoofdpersonage bombardeerden in hun reportage over Pasen! Het is ver gekomen als in een traditioneel katholiek land de openbare omroep het nodig vindt om moslims de hoofdrol te geven in het belangrijkste religieuze feest van het jaar.
ha voil�* Marie! dat heet nu superdiversiteit. Overal moet je minstens één of liever meerdere moslims of kleurlingen of andersvaliden of andere minderheidsgroeppersonen bijhalen of je bent racist!
Raf is dus een racist, zoveel is duidelijk. hij kan het niet verdragen dat er moslims bij te pas komen.

Ik ga subiet zeker de nationale Pravda bekijken, ik wil die paasmoslim zien!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden