Los bericht bekijken
Oud 22 april 2014, 11:03   #33513
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Ach, laat hem maar, de meeste Brabo,s weten wel beter. Woensdrecht is amper 10 km vandaan van mijn geboortedorp en daar word binnen een aantal jaren de JSF geproduceerd. Maar goed om nou even op die oelewapper terug te komen.
Cato kan maar van 2 regio,s vandaan komen. Het oerrode Nederlandhatende eurofiele Noorden van het land of 1 of andere yuppenwijk uit de randstad. In het Godsvrezende Zeeland waar ik vandaan kom wordt er evengoed handel gedreven enkel hangen ondernemers bij ons niet echt zo,n muffe jaren 70 cultureel-marxistisch gedachtegoed aan als al die enge Noorderlingen. Ik zeg het nog; een links-liberale samenleving heeft geen smaak en ruikt verschrikkelijk. De stank van het egoisme van ongelovige honden ruik je al op mijlen afstand.
By the way, er wordt geen enkele F35 geproduceerd in Woensdrecht. Onderdelen worden al jaren in diverse bedrijven en fabrieken in Nederland geproduceerd.
Ook in het door uw verguisde linkse Noorden bijvoorbeeld

Waar u mogelijk op doelt is het onderhoudscentrum voor de motoren, als wel tal van andere andere luchtvaartbedrijven die op woensdrecht geconcentreerd zijn en worden (Boeing etc)

Sinds jaren wordt er in Nederland mee geproduceeerd aan de Apache en Chinook. Alle gondels voor gemoderniseerde Apaches van de Amerikanen werden in Nederland geproduceerd (700 sets)
Het enige NL bedrijf, buiten de US, dat opledingen verzorgd voor de Chinook op Woensdrecht. Uit diverse landen worden technici hier opgeleid, bijv Austalië
Ook voor de Apache is het de bedoeling dat technici hier opgeleid gaan worden.
De verwachting is dat binnen 10 jaar er een kleine 150 kleine en grote luchtvaartbedrijven bij zullen komen op Woensdrecht.

JSF is overigens de naam van het programma, niet de naam van het vliegtuig. Het eerste vliegende prototype: X-35
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden