24 april 2014, 20:52
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Vergeef me indien ik slechts één zin uitpik uit je langere antwoord...
Omdat ik vrees dat de problemen waarmee de moslims de wereld overspoelen wel degelijk te vinden zijn in de islam en hun houding ertegenover!
Bij zo goed als alle andere soorten vreemdelingen kennen we bepaalde problemen niet waar moslims de wereld mee verblijden! En Ja, Joden en anderen laten ons ook kenmerken van hun godsdienst en hun houding ertegenover zien, maar niet op een wijze die zo'n erge conflicten veroorzaakt als met de moslims!
Door een godsdienst gehersenspoelde mensen zijn de gevaarlijkste want ze staan zelfs klaar om hun leven te geven "voor de goede zaak"! En als die godsdienst hen dan inprent dat niet-moslims eigenlijk maar honden en varkens zijn die beter zouden uitgeroeid worden of hoogstens tijdelijk goed genoeg om hun onderdanige slaven te spelen, dan is het hek van de dam...
Wat we op vele plaatsen in de wereld spijtig genoeg moeten vaststellen. Zonder discussie, gewoon vaststellen...
|

|
|