Los bericht bekijken
Oud 25 april 2014, 14:22   #9
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Ik zag dat medisch attest niet echt als een noodmiddel, gewoon als een middel om zijn dossier wat meer te staven. Als hij er een halve minuut mee praat heeft hij al meteen door dat mijn broer een achterstand heeft. Wel ambetant dat ik weer mag beginnen lopen en regelen.
Geen noodmiddel ? Mag ik hieruit opmaken dat je zelfs de moeite niet gedaan hebt om de voorzitter aan te spreken om hem in te lichten dat je broer een beperking heeft ? Moet die man dat maar rieken misschien ? Je kiest dus als oplossing om het uit te besteden aan een geneesheer die dan dit eenvoudige administratief probleem dan voor jou moet oplossen ?
Je moet hoedanook naar die voorzitter toe gaan. Waarom dan niet rechtstreeks en waarom heb je daar een doktersbriefje voor nodig ?
Ga je er dan maar gemakkelijkheidshalve vanuit dat die man je niet zal/wil geloven ?
Sorry maar dit komt echt niet ernstig over.
Ik geloof niet dat er één voorzitter is die mordicus een bijzitter zal oproepen als je hem aantoont dat die onder gerechtelijk toezicht staat volgens de feiten die je hier eerder aangaf. Die krijgt onmiddellijk vrijstelling.
Pandareus is offline