Los bericht bekijken
Oud 10 april 2003, 21:25   #69
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Mijn betoog steld dat perversie meestal slaat op sexuele handelingen die tegennatuurlijk zijn.Wat jij dus beaamd met je dikke Van Dalen antwoord.
Toch ben je verontwaardigd?
Ik was verontwaardigd omdat je met je uitlating insinueerde dat homoseksualiteit meestal zonder wederzijdse toestemming plaatsvindt.

Citaat:
Maar als de betrokken partijen akkoord gaan, geen probleem, als er eentje niet mee wil doen, en er toch handelingen gebeuren, dan is er een DIK probleem.
Inderdaad, in dat geval spreken we niet van homoseksualiteit, zelfs niet van perversie, maar van verkrachting.

Citaat:
Ik scherts er wel mee door dit soort van lichamelijk contact te omschrijven als aambeien openschoffelen of irriteren.
Deze scherts wil u als een onbegrijpelijk betoog aan de kaak stellen.
Ikzelf heb al last van een pijnlijke uitgang als ik teveel of te zwaar naar de pot moet.En daar heb ik geen tekst en uitleg bij nodig.
Als dit soort van opmerkingen als scherts bedoeld is, dan moet je dringend je gevoel voor humor een beetje bijschaven. Ze komen zeer denigrerend over en wekken dan ook meteen de indruk dat ze als belediging bedoeld zijn.

Citaat:
Het wetenschappelijk vastgesteld,door deskundige of deelnemer, word verkondigt in zowat alle doelgroep treffende bladen, ook in de iets minder onderbouwde literatuur is het een veel voorkomende(maar als ik Uw reactie zo lees verkeerde) inschatting, dat in Mannenliefde kringen de lichamelijke konttakten vluchtiger zijn.
Die vluchtige contacten zullen op jongere leeftijd wellicht regelmatig voorkomen, zoals dat overigens ook bij hetero-jongeren het geval is. Naarmate men ouder wordt, begint men toch meer de nood aan een stabiele relatie te voelen. De holebi's vormen daarop geen uitzondering.
In de media worden holebi's maar al te vaak afgeschilderd als promiscue. Zelfs goedbedoelde programma's zoals "Queer as Folk", die een taboe willen doorbreken, bevestigen uiteindelijk alleen een vaak voorkomend, maar verkeerd beeld van holebi's. Hetzelfde fenomeen doet zich voor bij de jaarlijkse verslaggeving van de Roze Zaterdag-happening: 's avonds in het 8-uurjournaal krijgt de brave, onwetende burger beelden te zien van halfnaakte binken en opzichtige drag-queens, terwijl het merendeel van de aanwezigen eigenlijk doodgewone mensen zijn zoals u en ik; mensen die een gewoon leven willen met de partner van hun keuze
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden